Companiile manifestă un interes din ce în ce mai mare în ceea ce privește echilibrul psihologic la locul de munca și au început să caute în mod proactiv soluții de prevenție personalizate, în dorința de a asigura echilibrul emoțional al angajaților lor. Up România și 4mind vin cu o nouă abordare pe piața beneficiilor extrasalariale, ce permite companiilor mici și mijlocii să-și optimizeze costurile, transformând serviciile de psihoterapie și coaching într-un beneficiu accesibil întregii echipe.
Astfel, începând cu 21 iulie, companiile interesate pot achiziționa abonamentele 4mind pe platforma Up-achizitii.ro, la prețul special de 9 Ron/lună per angajat, iar fiecare angajat va beneficia de 4 sesiuni de psihoterapie și coaching anuale cu ajutorul unei rețele de specialiști cu acoperire națională, acces 24/7 la asistentul virtual de wellbeing Serena, precum și articole, exerciții, activități și webinarii periodice de wellbeing.
Prin intermediul acestui parteneriat, Up România completează gama soluțiilor eficiente, personalizate și inovatoare pentru companii, disponibile prin platforma Up-achizitii.ro, cu beneficii extrasalariale de sănătate emoțională.
Conform raportului Comisiei Europene, Health at a Glance, unul din șase europeni se confruntă cu o boală mintală într-un an dar, totuși, o mare parte dintre aceștia nu urmează niciun tratament. Totodată, costurile asociate dezechilibrelor emoționale sunt extrem de mari pentru companii, impactul acestora fiind estimat doar pentru companiile din România la 1,2 miliarde de euro anual.
Fiind prima platformă online din România care pune la dispoziție companiilor posibilitatea de a oferi tuturor angajaților beneficii de sănătate emoțională sub forma unui abonament lunar, 4mind ajută la reducerea barierelor în utilizarea serviciilor de psihoterapie și consiliere și la prevenirea afecțiunilor de natură emoțională în rândul angajaților. Abonamentul 4mind este conceput pentru a oferi acces tuturor angajaților la aceleași beneficii și fiecare își poate alege metoda care i se potrivește cel mai bine.
“Specialiștii în domeniu atrag de ani buni atenția că mediul de lucru poate avea un impact semnificativ asupra sănătății psihice a fiecărei persoane. Preocuparea noastră ca furnizor de soluții și beneficii pentru piața muncii din România este de a contribui la îmbunătățirea stării de bine a angajaților, astfel încât aceștia să-și împlinească potențialul, atât la locul de muncă, cât și în viața personală. Alături de partenerii noștri de la 4Mind ne propunem să contribuim consistent la orientarea angajatorilor către soluții menite să-i ajute pe angajații lor să atingă un echilibru durabil între viața profesională și viața privată, prin cultivarea unui mod de gândire pozitiv”, a subliniat Elena Pap, Director General Up România și Director Regional în cadrul grupului Up.
“Obținerea de ajutor pentru câștigarea echilibrului emoțional este deseori stigmatizată, mai ales la locul de muncă”, spune Andreea Belenes, unul dintre fondatorii 4mind. ‘’4mind are o abordare unică care de-stigmatizează în mod eficient sănătatea mintală, punând-o la dispoziția tuturor. Acum companiile pot oferi tuturor angajaților o soluție prin care fiecare folosește resursele disponibile în ritmul propriu, în funcție de nevoi, indiferent că preferă să discute direct cu un psihoterapeut sau coach, se simt mai confortabil să apeleze la consilierea virtuală cu Serena sau, prin autoeducare, își propun să urmeze singuri exerciții și sfaturi utile pentru menținerea stării de bine.”
***
Despre Up România
Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari. Cu o prezență de 18 ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța business-ului companiilor:
· Produse și servicii care facilitează viața de zi cu zi a salariaților prin accesul la beneficii în multe domenii - tichete pe suport de hârtie și carduri Up Dejun, Up Cadou, Up Cultură, Up Vacanță, tichete de creșă
· Soluții digitale interactive de incentivare și recompensare – STIM Online
· Servicii dedicate comercianților
· Soluții personalizate pentru modernizarea sectorului de acțiune socială - tichete sociale, tichete sociale pentru grădiniță
· Soluții pentru achiziții inteligente dedicate companiilor mici și mijlocii – IMM - platforma Up Achiziții.
***
Despre Up Achiziții
Platforma Up Achiziții este soluția digitală pentru întreprinderile mici și mijlocii din România, care negocia-ză oferte de produse și servicii, de la parteneri de top, ajutându-le să economisească atât resurse de timp cât și resurse financiare pentru achizițiile necesare bunei funcționări a afacerii.
Companiile găsesc toate produsele și serviciile de care au nevoie într-un singur loc și la cele mai bune prețuri. Comanda se face online, rapid și comod.
În platforma sunt disponibile produse de birotică și papetărie, apă, cafea, produse de curățenie, telefoane premium recondiționate, servicii de curierat, produse și servicii IT&C, sisteme de vânzare și gestiune pentru retail, servicii de consultanță juridică, servicii de contabilitate, abonamente pentru servicii medicale, dar și carduri de combustibil sau programe de dezvoltare pentru angajați.
***
Despre 4mind Benefits
4mind.ro este prima platformă românească cu beneficii de sănătate emoțională pentru angajați care oferă servicii de psihoterapie și coaching sub forma unui abonament lunar foarte accesibil, ușor de implementat și de utilizat. Fondat cu o investiție de 60.000 de euro, start-up-ul 4mind este prezent pe piață din aprilie 2020 când a lansat inițiativa Pro bono de solidaritate în perioada crizei COVID-19 și a reușit să pună la dispoziția a 40.000 de angajați servicii de psihoterapie și coaching gratuite. Oferta Up România - 4mind se adresează oricărei companii, indiferent de numărul de angajați al acesteia.