Inca din vremurile incipiente ale cinematografiei sau ale televiziunii, celebritatile au iscat un soi de fascinatie intangibila materializata prin imitatie si idolatrizare. Filme precum "Bonny and Clyde" au produs zeci de copii ale lui Faye Dunaway sau zeci de sosii ale lui Twiggy cu a sa tunsoare extra-scurta.
In prezent, celebritatile contemporane exercita acelasi miraj insa, audienta devine din ce in ce mai greu de satisfacut. Astazi, e nevoie sa faci mult mai mult pentru a acoperi un public insetat de nou. Aici intra in rol strategiile de PR si felul in care reusesc sa educe imaginea vedetei. Vedeta moderna ofera constanta publicului, ii ofera accesul in viata sa personala, existand tendinta de a elimina mijlocitorul principal - presa, prin deschiderea unor blog-uri de vedeta si prin postari frecvente pe retele de socializare.
Moda si celebritatile au coexistat intotdeauna aproape pasnic. Daca nu au un stilist personal apeleaza la flerul propriu in materie de moda, ba mai mult, isi lanseaza propria linie vestimentara impachetata frumos in faima numelui propriu. Din fericire, e nevoie de mult mai mult decat o echipa grozava in spatele unui proiect de acest gen.
adevarulonline.ro iti prezinta sunt povestile de succes ale vedetelor devenite designeri:
Kate Moss pentru Top Shop
Kate Moss e un fashion icon recunoscut, iar o colaborare pentru Top Shop i-a adus si o mai mare popularitate, suficient de puternica pentru a devia opinia publica de la scandalurile cu droguri in care a fost implicata la acel moment. Rezultatul? Cele 50 de piese vestimentare compuse din tricouri, pantaloni skinny si rochii de inspiratie vintage s-au vandut in mai putin de o ora.
Gwen Stefani si L.A.M.B
Gwen Stefani este cea care a dat tonul in randul celebritatilor ce si-au asociat imaginea cu o linie vestimentara. L.A.M.B reflecta intocmai stilul Gwen: piese cu accente punk, culori puternice si piese indraznete.
Surorile Olsen si The Row
Linia creata de cele doua surori se incadreaza perfect in stilul acestora. Piese minimaliste, luxoase, linii clare si accente feminine usor retro ideale pentru elita newyorkeza.
Victoria Beckham si linia care ii poarta numele
Pasiunea pentru moda a Victoriei Beckham este cunoscuta inca de cand facea parte din trupa Spice Girls. Multi ani mai tarziu, Victoria isi lanseaza brandul cu acelasi nume, oferind astfel femeilor sansa sa-i imprumute din stilul care a facut-o celebra.
Siena Miller si Twenty8Twelve
Brandul lansat de Sienna si sora sa, Savannah, a reputat un succes imens mai ales datorita pieselor boho-chic pe care Sienna insasi le-a popularizat. O colectie accesibila ca pret ce poarta in plus numele unui style icon.
Polivalenta celebritatilor poate fi un atuu indestructibil intr-o era in care informatia si consumerismul dicteaza atat felul in care sunt percepute vedetele, dar si cifra de afaceri a brandurilor pe care decid sa le lanseze.