În 3 ani de la lansare, peste 3.500 de români au ales pentru camera de zi configurații New York, de la Lem's

Lemet, unul dintre cei mai mari producători de mobilă din România, a livrat săptămâna aceasta living-ul New York cu numărul 3.794.       Aceasta a ajuns la București, oraș în care a fost deschis recent un nou magazin Lem’s. Gama de living New York, lansată în 2012, a propus publicului român primul living produs de serie în România, cu sticlă și lumini. La 3 ani de la lansare, New York rămâne prima opțiune a clienților Lem’s care caută un design exclusivist, cu detalii sofisticate și sisteme moderne de iluminare LED pe senzori sau sisteme de deschidere tip push.

        De la lansarea din 2012 și până în prezent, configurațiile New York au ajuns să reprezinte 22,4% din vânzările totale de living-uri în rețeaua Lem’s. Prețul mediu al unei configurații New York este 4.629 lei.

        „Contribuția gamei New York în vânzările Lem’s a crescut de la an la an, fapt care indică o deschidere tot mai mare a românilor către produsele premium, către o îmbinare eficientă între design modern, îndrăzneț, și funcționalitate, manifestată prin iluminarea pe senzori, deschidere automată sau glisare silențioasă” declara Adrian Rizea, Director Comercial Lem’s.

 

Din 2015 Lemet produce livingurile Box pentru publicul tânăr

 

        Anul acesta, Lem’s a introdus în portofoliul de produse o nouă gamă de living-uri funcționale și cu design modern, living-urile Box. Prin configurațiile Box, Lem’s se adresează unui public tânăr, interesat în egală măsură de mobilier cu personalitate, cu o cromatică bogată și un design modern–minimalist. Dincolo de aspectul stilistic, livingurile Box au caracter utilitar, cu spații de depozitare generoase, și pot încadra perfect un TV modern, nelipsit din camera de zi a românilor.

        “Configurațiile Box sunt deja expuse în toate magazinele din rețeaua Lem’s, iar feedback-ul clienților este excelent. Ne așteptăm ca livingul Box să ajungă la aprox. 2.000 de configurații vândute până la sfârșitul anului. Iar în anul următor, probabil va devansa contribuția New York în vânzările de living-uri din rețeaua noastră” adaugă Adrian Rizea.

        Living-urile Box pornesc de la 1.600 lei și sunt, ca toate produsele Lem’s, configurabile și adaptabile în funcție de modulele și dimensiunile dorite de clienți.

 

 

        Lem’s oferă clienţilor un plan de achiziţie cu carduri sau prin creditare. Partenerii Lem’s în această direcţie sunt CEB (Card Avantaj), Raiffeisen, BCR, Banca Transilvania, BRD, Garanti, Bancpost și finanţare directă în magazine prin UniCredit Consumer Financing IFN. Acest tip de finanţare reuşeşte să ocupe aproximativ 16 procente din business-ul Lem’s.

 

Despre Lemet

 

        Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine Lem’s pentru desfacerea produselor sale. În prezent reţeaua LEM’S are cea mai mare acoperire la nivel naţional, peste 66.000 mp de retail amenajați în aproape toate judeţele ţării. Pe platforma Lemet de la Brebu şi în reţeaua naţională de magazine Lem’s activează peste 1.350 de angajaţi.

        Fabrica Lemet din Brebu a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie şi depozitare acoperă o suprafaţă de peste 36.000 mp. Capacitatea actuală anuală de prelucrare a fabricilor de mobilă Lemet este de aproximativ 3.500.000 de panouri tip PAL. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.

Sursa: Lemet