Fashion House Outlet Centre București începe anul 2016 cu noi contracte de închiriere, totalizând o suprafață de 770 m.p. GLA.
Brandul de articole sportive Sport Vision, precum și producătorul de încălțăminte premium R&R Boutique au deschis primele magazine de tip outlet din România. Acestora li s-a alăturat Issimo Home, producător de articole textile pentru casă, în timp ce Tom Tailor a decis să își dubleze suprafața magazinului existent.
Sport Vision este un operator de magazine multi-brand ce comercializează peste 40 de mărci de încălțăminte, vestimentație și echipamente sportive, cum ar fi: Nike, Adidas, Umbro, Reebok, Champion, Converse, Ellese, Puma, Sergio Tacchini, Carrera, Karrimor, Slazenger și mulți alții. Acesta va ocupa o unitate pe colț cu suprafața de 375 m.p. în cadrul Fashion House Outlet Centre București.
Având peste 200 magazine de lux în Turcia și parteneriate cu retaileri din 15 țări, Issimo Home este un producător de textile premium pentru baie și casă. Compania a închiriat un spațiu de 78 m.p. și va furniza clienților outlet-ului o gamă largă de accesorii, de la lenjerii de pat, la prosoape, halate de baie, pături și perdele.
Fashion House Outlet Centre București va găzdui, de asemenea, primul outlet din România sub brandul R&R Boutique, aparținând unui producător de încălțăminte premium cu peste 20 ani de experiență în domeniu. R&R Boutique operează un magazin de tip multi-brand cu suprafața de 144 m.p., care include atât produse proprii, cât și o serie de branduri recunoscute la nivel internațional.
În plus, Tom Tailor a decis să extindă spațiul deținut în Fashion House Outlet Centre cu încă 173 m.p., ceea ce ridică suprafața totală a magazinului la 320 m.p.
"După ce anul trecut am încheiat contracte cu 10 noi chiriași, astăzi anunțăm alte 3 branduri care s-au alăturat proiectului Fashion House Outlet Centre din București", a declarat Brendon O’Reilly, Managing Director al Fashion House Group.
Noile inaugurări de magazine din cadrul Fashion House Outlet Centre continuă trendul pozitiv pe care proiectul s-a înscris în anul 2014 și, mai accelerat, în 2015.
În ultimele 12 luni, alți 10 noi chiriași s-au alăturat Fashion House Outlet Centre București: Guess, Mustang Jeans, Spanish Kids, Kiddie Rides, Format Lady, Faith by MD, Nissa, Napoleoni, TED’s, Lacoste & Gant.
Inaugurat în 2008, proiectul Fashion House Outlet Centre din cadrul West Park este primul centru de tip outlet din România, fiind dezvoltat de Fashion House Group, parte a Liebrecht & wooD Group. Cu o suprafață închiriabilă de 20,000 m.p., Fashion House Outlet Centre găzduiește peste 60 de magazine, un food court și o parcare generoasă cu 2.150 locuri. Mixul de chiriași include branduri ca: Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Mango, Tom Tailor, Ecco, Camel Active, Lee Cooper, Nissa, Lacoste & Gant.
3 branduri noi in Fashion House Outlet Centre din Bucuresti
Sursa: www.dailybusiness.ro