TruStory este o platformă care le permite utilizatorilor să cerceteze și să valideze afirmațiile pe care oamenii le fac online.
Investiția în oferte inițiale de monede (ICO-uri) este un câmp minat, iar acest lucru este valabil nu doar pentru cei fără cunoștințe tehnice, dar și pentru investitorii care sunt pregătiți în domeniul tehnologiei, dar le este dificil să înțeleagă white paper-urile multor proiecte.
Să separi grâul de neghină nu este lucru ușor, dar investitorii sunt dispuși să parieze că TruStory poate face asta. Este vorba despre o platformă care le permite utilizatorilor să cerceteze și să valideze afirmațiile pe care oamenii le fac online, indiferent dacă sunt într-o postare pe blog, în white paper-uri, pe un website sau în social media.
TruStory tocmai a adunat 3 milioane de dolari finanțare într-o rundă de investiții condusă de True Ventures, cu participarea investitorilor ca Pantera Capital, Kindred Ventures, Homebrew, Coinbase Ventures, Wonder Ventures și Abstract Ventures. Pe lângă aceștia, au fost și numeroși investitori privați.
Fondatoarea companiei, Preethi Kasireddy, nu vrea să dezvăluie multe informații despre idee, dar spune că se va folosi „de înțelepciunea mulțimii, inclusiv a oamenilor de știință și a cercetătorilor pentru a evalua dacă un proiect sau o persoană este legitimă”, scrie TechCrunch. Dacă se validează o reclamație, persoanele care au făcut-o vor „câștiga jetoane, reputație și influență” pentru eforturile lor, explică Kasireddy. Dacă nu sunt onești, vor pierde pe cele trei fronturi.\
Mai multe pe Start-up.ro