5 pentru T: Ce agentii au intrat in cursa pentru castigarea contului Romtelecom & Cosmote

5 pentru T: Ce agentii au intrat in cursa pentru castigarea contului Romtelecom & Cosmote

Pana la aceasta ora, in debriefing-ul licitatiei Romtelecom & Cosmote au fost invitate agentiile GMP, Ogilvy in consortiu cu Cap, DDB si Leo Burnett, potrivit unor surse din piata.

Surpriza licitatiei este Leo Burnett, agentie al carei departament DTP este reunit in acelasi sediu, la acelasi nivel cu DTP-ul agentiei Publicis. Daca lucrurile nu se vor schimba, nu mare ar fi supriza ca, in cazul victoriei Leo Burnett, printurile Cosmote si Orange sa-si ia calea productiei de la doua birouri distanta, daca nu chiar din aceeasi sala de lucru.

Va separa viitorul cont T Mobile cele doua agentii de publicitate daca va fi castigat de catre Leo Burnett?, se intreaba cei de la adplayers.ro.

Romtelecom si-ar putea schimba denumirea in Romania Telecom sau Telecom Romania pana la finele acestui an daca propunerea agreata de Consiliul de Admnistratie va fi aprobata de actionari, iar serviciile operatorului, cat si cele ale Cosmote vor fi promovate sub brandul "T" al Deutsche Telekom.
 
Din 12 septembrie, Cosmote Romania ar deveni T-Mobile. Potrivit unor surse, operatorul german pregateste o serie de oferte de abonamente si telefoane cu care vrea sa spulbere concurentii de la Orange si Vodafone. Contactati de catre DailyBusiness.ro, oficialii companiilor nu au confirmat dar nici nu au infirmat aceasta informatie.