Bursa de Valori Bucuresti (BVB) a initiat in 8 ianuarie o competitie de design pentru crearea logo-ului aferent sistemului sau alternativ de tranzactionare, piata AeRO, ce va fi lansata in 25 februarie.
In primele 4 zile ale competitiei, AeRO a atras 250 de propuneri de logo de la 72 de designeri din intreaga lume, pe o platforma specializata online.
Dintre tarile de origine a designerilor, cele mai reprezentate au fost Romania (28), Spania, Indonezia, UK, Italia, Filipine, Bangladesh, Franta, Maroc, Austria, Malaezia.
La competitie au luat parte cel putin 12 agentii de creatie.
AeRO este o noua piata de actiuni pentru start-up-uri si IMM-uri. Ofera alternative pentru companii sa isi atraga capitalul necesar dezvoltarii si cresterii viitoare.
Logo-ul pentru AeRO va trebui sa reprezinte doua categorii de audienta – in primul rand companiile care se vor lista pe piata, precum start-up-uri, IMM-uri inovatoare si care doresc sa creasca.
In al doilea rand, logo-ul trebuie sa reprezinte si potentialii investitori care doresc sa isi investeasca banii in aceste companii.
Pentru o piata tanara precum AeRO, BVB a dorit sa beneficieze de o abordare originala si proaspata din partea unor designeri tineri si inovatori, precum membrii platformei 99designs.com.
Dintre toate logo-urile create de acestia, BVB a selectat top 5 logo-uri care au intrunit criteriile interne ale companiei.
"Pentru a reflecta ingeniozitatea si originalitatea pietei AeRO, invitam toti stakeholderii BVB sa aleaga, prin intermediul unui chestionar, cel mai bun logo pentru AeRO. Chestionarul este disponibil aici in perioada 13-14 ianuarie, rezultatul acestuia urmand sa fie anuntat pe 15 ianuarie", au spus reprezentantii BVB.
72 de designeri din intreaga lume au intrat un cursa pentru desenarea noului logo al AeRO de la BVB
Sursa: DailyBusiness