Afacere cu ochelari pornita cu 500 de euro intr-un apartament a depasit pragul de 1 milion de euro

Afacere cu ochelari pornita cu 500 de euro intr-un apartament a depasit pragul de 1 milion de euro Afacere cu ochelari pornita cu 500 de euro intr-un apartament a depasit pragul de 1 milion de euro

Lensa.ro, start-up românesc specializat în lentile de contact, ochelari de soare și ochelari de vedere, demarat în 2013 cu 500 euro, a depășit pragul de un milion de euro cifră de afaceri în 2017.

„Am început afacerea Lensa.ro în 2013, cu 500 de euro, într-un apartament. Am beneficiat din plin de expansiunea e-commerce- ului din România, iar eforturile noastre din ultimii ani ne-au adus deja, în 2017, la afaceri anuale de peste un milion de euro și suntem și premianți la GPeC”, a declarat Daniel Crăciun, fondator Lensa.ro.

Mulțumită intrării pe un segment de piață neexplorat, și anume comercializarea de lentile de contact colorate, Lensa.ro s-a diferențiat încă de la început în peisajul magazinelor online de profil, iar în scurt timp a început comercializarea de ochelari de soare și de rame de ochelari de la toate mărcile consacrate: Polaroid, Ray-Ban, Carrera, Polar, Ralph Lauren, Vogue, Police, Guess.

Astfel, Lensa.ro a devenit primul site din Romania autorizat de producător pentru comercializarea de ochelari de soare Ray-Ban originali.



„Anul trecut am investit pentru a crește eficiența magazinului online și pentru a asigura stocurile necesare procesării a câteva mii de comenzi pe lună, iar anul acesta am deschis un cabinet de optică cu aparatură modernă pentru consultații și pentru montarea lentilelor pe loc astfel încat oamenii să evite așteptarea a 2-3 zile până când li se montează lentilele în ramele alese. Lucrăm cu lentile Hoya, lentile Essilor sau Zeiss, dar și cu lentile de buget”, a declarat Florin Niță, co-proprietar al Lensa.ro și Business Planning Manager al companiei.

În scurt timp de la înființare Lensa.ro a devenit unul dintre cele mai sonore nume pentru români atunci când se gândesc să își cumpere o nouă pereche de ochelari de soare, de vedere sau lentile de contact. Istoria celor doi antreprenori implicați în Lensa.ro este cât se poate de diferită.

Daniel Crăciun (27 ani), fondatorul și co-proprietarul companiei este pasionat de IT și a fost pasionat de mediul antreprenorial toată viața.

„Am început să fac site-uri la 17 ani și am avut chiar și un lanț de covrigării. Au fost multe încercări de-a lungul timpului, dar cei care mă cunosc știu că nu mă dau bătut ușor”, povestește Daniel Crăciun. Florin Niță (39 ani), co-proprietar și Business Planing Manager al Lensa.ro, a făcut trecerea la antreprenoriat din poziția de director de marketing la Honda România.

„Am lucrat în corporații cam toată viața. De când mă știu mi-am dorit să dezvolt o afacere, iar cu Lensa.ro mi-am găsit libertatea pe care mi-o doream. România este țara din UE cu cea mai mare rată de creștere a comerțului online și vom continua să ne dezvoltăm în continuare în țară, dar luăm în calcul să ne extindem și în afara României în 2018”, explică Florin Niță.

Demarat în 2013, business-ul Lensa.ro este un magazin online și fizic de ochelari de soare și de vedere ce dispune de cabinet propriu pentru consultații. Cea mai mare parte a afacerii este derulată online. În 2017 Lensa.ro a înregistrat peste 60.000 comenzi și a trecut de pragul de un milion de euro cifră de afaceri, depășind astfel previziunea de 900.000 euro pentru acest an.