Angajat la call-center. Ce limba trebuie sa stii ca sa castigi 4.000 lei pe luna

Angajat la call-center. Ce limba trebuie sa stii ca sa castigi 4.000 lei pe luna

Cunoscatorii limbilor farsi, rusa, franceza, polona si spaniola sunt cei mai bine platiti angajati care lucreaza in call-center-urile din Romania.

Astfel, un vorbitor de farsi, limba care se utilizeaza in Iran, castiga, ca angajat intr-un call-center, un salariu net cuprins intre 2.700 si 4.000 de lei, potrivit unui top realizat de gandul.info, pe baza informatiilor stranse de la mai multe companii si angajati.

Pe locul al doilea al aceluiasi top se situeaza veniturile incasate de un cunoscator de limba rusa, aceasta fiind cea mai cautata limba straina pe piaţa de call center din Bucuresti.  Astfel, un vorbitor de rusa poate primi un salariu net cuprins intre 1.900 si 2.800 de lei. Acelasi salariu il poate primi si un vorbitor de franceza, angajat in call-center.

Si asta in timp ce cunoscatorii limbii poloneze sunt platiti de companiile de call-center cu un salariu net cuprins intre 2.000 si 2.700 de lei.

Pentru un vorbitor de limba spaniola, companiile angajatoare ofera un salariu net intre 1.700 si 2.700 de lei net, potrivit topului realizat de gandul.info.

Cei care cunosc limba tagalog, vorbita in Filipine, pot primi un salariu cuprins intre 2.000 si 2.500 de lei, in timp ce cunoscatorii de sarba castiga un salariu net cuprins intre 1.800 si 2.500 de lei.  

Spre comparatie, cei care vorbesc doar limba romana, primesc ca angajati la call-center un salariu cuprins intre 1.100 si 1.400 de lei.

Sursa: Stiri Yahoo