Jess Edelstein şi Sara Ribner erau nemulţumite de deodorantele de pe piaţă şi s-au gândit la o alternativă, PiperWai, o cremă deodorant naturală. Înainte să apară în cadrul emisiuni Shark Tank (decembrie 2015), cele două aveau vânzări de 100.000 de dolari în zece luni, după emisie până în iulie 2016 vânzările au ajuns la suma incredibilă de 4 milioane de dolari. In prezent deodorantul este vândut în 40 de magazine, dar alte 200 le-au cerut produsele, scrie Forbes.
Cele două femei fac afaceri împreună încă din clasa a patra când vindeau limonadă pe stradă. Amândouă aveau job-uri full time când au obţinut o finanţare de 50.000 de dolari de la Barbara Corcoran pentru 25% din business. Sara Ribner se afla la şcoala Columbia Business School unde a câştigat o competiţie de pitch-ing şi a obţinut 7000 de dolari, iar Jess Edelstein a obţinut formula magică a deodorantului în urma mai multor încercări.
Aceasta s-a gândit să facă un deodorant natural pentru că nu găsea pe piaţă unul care să nu-i irite pielea. Au pornit afacerea cu 2000 de dolari de la părinţii lui Edelstein şi au pornit o campanie de crowdfunding de unde au strâns 20.000 de dolari. Iniţial produceau ele deodorantul în seturi de 300 într-o bucătărie mică şi trimiteau coletele din apartamentele lor.