Carrefour lanseaza un catalog special cu produse romanesti

Carrefour lanseaza un catalog special cu produse romanesti

Retailerul francez Carrefour lanseaza un catalog special cu produse exclusiv de la furnizori romani.

Compania are aproximativ 1.500 de furnizori cu care colaboreaza. "De exemplu, am dezvoltat parteneriate cu producatorii locali de fructe si legume: chiar daca acestia nu au capacitatea de a aproviziona toate magazinele din tara, ei aprovizioneaza magazinele din regiunile lor, ceea ce se traduce printre altele prin costuri mai mici", au spus reprezentantii retailerului.

Un alt beneficiu se trage din faptul ca, netraversand intreaga Europa cu transporturi de produse, colaborarea cu producatorii locali reprezinta si un factor de poluare in minus.

"Importam doar in momentul in care nu gasim in Romania cantitatea necesara de produse, deoarece consumatorul doreste sa gaseasca pe toata durata anului fructe si legume in magazine si nu numai cand acestea sunt in sezon", au precizat reprezentantii companiei.

O alta actiune pentru dezvoltarea economiei romanesti la care contribuie Carrefour este dezvoltarea Marcilor Proprii in Romania.

"Din cei aproximativ 1.500 de furnizori colaboratori, cu sute dezvoltam produsele Marca Proprie. Acestea din urma ar fi mai usor de importat, asa cum procedeaza majoritatea retailerilor, insa noi am ales calea cea grea – dezvoltarea de-a lungul a luni intregi, in conformitate cu caietul de sarcini, a unor produse romanesti", au mai spus reprezentantii Carrefour.

Cu peste 9.900 de magazine in 33 de tari, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul 1 in Europa. In Romania, grupul Carrefour numara 129 magazine dintre care: 24 de hipermarketuri „Carrefour”, 69 de supermarket-uri „Market”, 35 de magazine de proximitate „Express” si un website de comert online: carrefour-online.ro.