O femeie cheltuie, în medie, 250 lei pentru parfumurile preferate, făcând o nouă achiziție o dată la trei luni, potrivit Sole Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumusețare din Romania,
Astfel, conform companiei, comportamentul de achiziție este influențat în principal de noutățile sau ofertele de preț existente în magazinele fizice și online, ceea ce demonstrează faptul că femeile nu rămân fidele unui singur parfum, ci folosesc mai multe arome, în funcție de ocazie.
Cu toate acestea, deși parfumurile sunt schimbate destul de des, româncele preferă să rămână în zona unui singur producător, printre cele mai apreciate branduri numărându-se Lancome, Yves Saint Laurent și Tom Ford.
În ceea ce privește modalitatea de achiziție, Angela Țiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle Sole, afirmă că majoritatea cumpărăturilor se realizează în mediul online, unde varietatea gamei este mult mai largă, iar prețurile mai mici.
„De regulă, clientele apelează la comenzile online cu scopul de a comanda un parfum deja deținut sau un produs asemănător, pe care îl aleg în funcție de notele conținute și cunoscute. De asemenea, achizițiile în mediul online reprezintă rezultatul testărilor din magazinele fizice”, a completat reprezentanta companiei.
Sole comercializează o gamă largă de parfumuri, cosmetice, genţi, ochelari, gadgeturi și accesorii tech de lux. Printre brandurile prezente în magazinele Sole se numără Bvlgari, Dolce&Gabbana, Lalique, Jean Paul Gaultier, Calvin Klein, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Gucci, Hugo Boss, Marc Jacobs, Givenchy, Guerlain, Burrbery, Cacharel, Carolina Herrera, Cartier, Thierry Mugler, Paco Rabanne, Ray Ban, Ralph Lauren, Juicy Couture, Armani, Prada, Escada, Roberto Cavalli, Clinique, dar și branduri exclusiviste precum Creed, Tom Ford, Costume National sau Bond No. 9.
Produsele pot fi achiziționate atât prin intermediul magazinului online, cât și direct în magazinele din București, Cluj-Napoca, Baia Mare sau Nunberg, Germania.
Cele mai apreciate branduri de parfurmuri de catre femeile din Romania
Sursa: www.dailybusiness.ro