Huawei și-a consolidat prezența pe segmentul de smartphone-uri în 26 de piețe din regiunea CEE&Nordic, din Stockholm și până în Atena, înregistrând o creștere considerabilă a vânzărilor de la an la an.
Creșterea pe 2017 a fost de aproximativ 20%. Huawei observă o creștere a cererii de smartphone-uri pentru întreaga gamă de produse, de la flagship-uri și până la modelele mid-range.
Pentru a analiza schimbările din industrie și pentru a obține mai multe date și informații despre preferințele consumatorilor, în noiembrie 2017, Huawei a sponsorizat un studiu pregătit de IDC (International Data Corporation), intitulat “Mobile AI și Viitorul Dispozitivelor Inteligente”. Astfel, rezultatele obținute arată că în anul 2016 au fost vândute 5,6 smartphone-uri per computer vândut. Conform estimărilor IDC, până în 2021, peste 60 % din populația lumii va deține un smartphone, iar informațiile se reflectă în creșterea constantă și semnificativă a vânzărilor înregistrate de Huawei Consumer Business Group.
Această creștere se reflectă și în avântul pe care Huawei l-a luat la nivel global, ca un brand premium recunoscut. În anul 2017, Huawei s-a clasat pe locul 49 în Top 100 BrandZ – “Cele mai valoroase brand-uri la nivel global”, pe locul 88 în Topul realizat de Forbes – “Cele mai valoroase brand-uri din lume” și pe locul 40 în clasamentul Brand Finance – “Global 500 Most Valuable Brands”.
Citeste mai multe pe Start-Up