Mateusz Sielecki este de aproximativ doi ani regional director al Starbucks pentru România şi Bulgaria, brand operat în regiune de grupul polonez Amrest. Care sunt paşii care l-au adus pe Sielecki în România şi care sunt planurile sale pentru dezvoltarea viitoare a celui mai mare lanţ de cafenele de pe piaţa locală?
Mateusz Sielecki are o experienţă de peste 11 ani în cadrul AmRest, iar de cinci ani lucrează pentru Starbucks. Polonezul spune că este pasionat de dezvoltare şi creştere, atât pe plan personal, cât şi în afaceri. A avut mai multe funcţii de conducere în cadrul grupului polonez AmRest, unde, printre altele, a fost responsabil de relaţiile cu investitorii, a lucrat şi ca business intelligence manager (2005-2010), dar a condus şi departamentul de fuziuni şi achiziţii al grupului (2010-2012), funcţie din care s-a asigurat că AmRest îşi îndeplineşte obiectivele de creştere anuală de 20% prin fuziuni şi achiziţii.
|n ultimii ani, a susţinut dezvoltarea Starbucks în Europa Centrală şi de Est (din 2012, până în mai 2015 a fost district manager pentru lanţul de cafenele Starbucks), iar din 2015 conduce operaţiunile Starbucks în România şi Bulgaria.
Mai multe detaii pe BusinessMagazin.ro