Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvăluie în cadrul unui eveniment în Paris noua strategie globală de marketing „One brand” care, reunește - pentru prima dată - Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Life sub același brand iconic Coca-Cola, prin intermediul campaniei globale „Taste the Feeling”.
Campania globala „Taste the Feeling” se va desfășura în toate piețele, pe parcursul anului 2016, și include :
- 10 spoturi TV
- Peste 100 de imagini de campanie
- O nouă identitate vizuală
- Un nou imn și o nouă semnătură audio
- O experiență digitală ușor de personalizat și distribuit
Campania creativa păstrează caracteristicile fundamentale ale brandului Coca-Cola – scrisul Spencerian, discul roșu și sticla iconică Coca-Cola.
Coca-Cola a reunit creativi din 10 agenții diferite de publicitate pentru a dezvolta această campanie, iar, în final, cele 10 spoturi TV au fost create de următoarele patru agenții: Mercado-McCann, Sra. Rushmore, Santo și Oglivy & Mather New York.
Spotul TV principal „Imnul” (Mercado-McCann) ilustrează o serie de momente obișnuite, de zi cu zi - schiatul alături de prieteni, prima întâlnire, primul sărut, prima iubire. Spotul va rula în toate piețele, în 2016.
Coloana sonoră a „Imnului” este o melodie originală, special creată pentru campanie și se cheamă „Taste the Feeling”. Coca-Cola a lucrat cu Music Dealers pentru a scrie și produce această melodie. În unele piețe, melodia este însoțită de vocea artistului, Conrad Sewell.
Sewell, cântărețul de origine londoneză, care a crescut în Australia, a devenit cunoscut după apariția în single-ul „Firestone” care a generat 300 milioane de ascultări pe Spotify și vânzări de peste 3 milioane.
„Despărțirea” (Santo) urmărește călătoria romantică a unui cuplu tânăr, de la prima întâlnire - cu primele sentimente de dragoste și încântare - până la despărțirea explozivă, urmată de o împăcare. Spotul conține o nouă melodie „Made for You”, aparținând artistului Alexander Cardinale.
„Iubirea dintre frați” (Santo) captează povestea universală de prietenie și de conflict întâlnită în familie și scoate în evidență relația unică și provocatoare dintre doi frați. Spotul prezintă o nouă variantă a hitului „Hey Brother”, care aparține celebrului compozitor și producător Avicii. Ca urmare a unui parteneriat încheiat în anul 2014, Avicii a produs o variantă remixată a melodiei „Taste the Feeling”, imnul campaniei, interpretată de Conrad Sewell. De asemenea, el va produce versiuni ale imnului destinate campaniilor UEFA EURO 2016 și Jocurile Olimpice de la Rio, din 2016.
Printre spoturile TV care fac parte din campania de lansare se mai numără și:
- „Contra timp” (Ogilvy & Mather) în care este spusă povestea zilelor solicitante pe care le trăim toți. Spotul evidențiază importanța de a lua o pauză, de a ne detensiona și de a ne bucura de momentul prezent.
- „Supermarket” (Sra. Rushmore) ilustrează povestea unei tinere casiere hipnotizate de un client atrăgător, care ia o pauză pentru a se bucura de o Coca-Cola rece.
- Spoturile „Pentru ce există Coca-Cola?” (Sra. Rushmore), „Profesorul” (Sra. Rushmore), „Vara Arctică” (The Cyranos-McCann), „Sticla goală” (Mercado-McCann) și „Adevărata plăcere” (Mercado-McCann) vor fi lansate mai târziu, în 2016.
Noua campanie vine cu peste 100 de imagini, realizate de faimoșii fotografi de modă Guy Aroch și Nacho Ricci. Noile imagini vor fi folosite în print, panouri publicitare, în magazine, dar și în mediul digital.
Experiența digitala interactivă, ușor de personalizat și distribuit, este alcătuită din diferite scene GIF. Această experiență le va permite utilizatorilor să extragă o secvență GIF direct din microsite, să o personalizeze cu sentimentele transmise în timp real și să o distribuie în social media sub hashtag-ul #TasteTheFeeling.