Ai un buget de promovare limitat dar vrei sa castigi cu el vizibilitate cat pentru o reclama TV? O solutie eficienta este de a combina intr-un mod creativ obiecte promotionale personalizate cu social media.
Primul pas este de a gandi o strategie de comunicare. Vei combina doua canale de promovare – pentru ca si produsele promotionale reprezinta un canal de comunicare – si trebuie sa gasesti acel mix care sa maximizeze investitia ta. Fara o idee creativa, ba chiar indrazneata, efectele nu vor fi cele dorite. Scopul tau este de a obtine viralitate pe retelele sociale. Evident, un boost de reclama platita pe platformele de social media vor ajuta foarte mult, dar esential este mesajul tau si modul cum il impachetezi. La acest pas este important sa stabilesti targetul, mecanismul, timpul potrivit de implementare.
Urmatorul pas este alegerea corecta a produsului personalizat. El trebuie sa aiba o legatura cu activitatea ta sau sa fii capabil sa creezi o poveste care sa creeze legatura necesara. Daca vinzi flori, poti obtine un efect bun cu un set format dintr-un pix si post-it-uri personalizate pentru a scrie mesaje atasate buchetulelor si mai putin cu un stick USB personalizat. Decat, poate, daca pe acel stick inregistrezi un material de ingrijire a florilor. Daca vinzi cafea, un bopp hot poate fi produsul perfect pentru tine pentru a il personaliza si oferi cadou, dar la fel de bine poti crea o poveste care sa lege o cana de cafea cu o umbrela personalizata.
Imaginatia trebuie sa zburde si trebuie sa suprinzi. Poti de exemplu crea niste mesaje foarte istete si sa apelezi la o personalizare de tricouri cu serigrafie. O astfel de combinatie are efect si potential de viralizare pe platformele de social media. De altfel, crearea unui text sau al unui visual potrivit este urmatorul pas si chiar pasul cheie pentru a te astepta la o viralitate a campaniei tale de promovare.
Mecanismul prin care sunt acordate produsele promotionale trebuie sa fie modalitatea prin care folosesti puterea platformelor de socializare. Acestea trebuie sa ia forma unor premii acordate in schimbul mesajelor postate, comentariilor sau a altor actiuni care sa transmita mesajul campaniei tale catre mii, zeci de mii sau sute de mii de utilizatori.
Daca nu ai idei, te poti inspira dintr-un site ce promoveaza produse promotionale. Sutele sau miile de produse pe diverse categorii te pot ajuta sa gasesti ceea ce cauti.