Creștere de cel puțin 30% pentru sectorul de e-commerce în 2021

Creștere de cel puțin 30% pentru sectorul de e-commerce în 2021 Creștere de cel puțin 30% pentru sectorul de e-commerce în 2021

Accelerat de pandemie, sectorul de e-commerce din România a fost estimat la 5,6 miliarde de euro în 2020, conform cifrelor oficiale GpeC și ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online), cu 30% mai mult decât în 2019. Potrivit Ralucăi Radu, country manager Answear.ro, sectorul de e-commerce va crește cu cel puțin 30% și în acest an.


Cum se văd schimbările din e-commerce, retail și logistică produse anul trecut din perspectiva jucătorilor care activează în aceste sectoare? Cum ar trebui optimizate procesele logistice și zona de experiență oferită clientului, pentru ca interacțiunea dintre acești actori să se desfășoare cât mai armonios? Acestea au fost câteva dintre temele care s-au dezbătut în cadrul unui webinar e-commerce organizat de startup-ul LogTech Postis. Evenimentul a avut loc la finalul săptămânii trecute, iar invitații au vorbit, printre altele, despre provocările aduse de pandemie în retail, dar și despre impactul asupra comportamentului consumatorilor în ceea ce privește cumpărăturile online.


Noriel: creșterea pe zona online a fost de peste 100% în 2020

Anul 2020 a provocat compania Noriel să iasă oarecum din tipare. Cu afaceri preponderent offline – 83 de magazine în țară – cea mai mare provocare a fost să mute business-ul din offline în online. Dacă piața online a crescut anul trecut cu 30%, creșterea pe zona online a fost de peste 100% pentru Noriel.


Mai multe pe Start-up