Cum creezi un logo care nu poate fi contestat din punct de vedere al proprietății intelectuale

Cum creezi un logo care nu poate fi contestat din punct de vedere al proprietății intelectuale Cum creezi un logo care nu poate fi contestat din punct de vedere al proprietății intelectuale

Știai că mintea umană procesează imaginile de 60.000 de ori mai repede decât cuvintele, conform Financesonline? În plus, 50% dintre consumatori tind să achiziționeze mai des de la un brand al cărui logo îl recunosc, conform Studyfinds.


Rezultă că logo-ul este chiar important pentru orice afacere și are o valoare importantă din punctul de vedere al proprietății intelectuale. Ce se întâmplă dacă nu îl protejăm corespunzător, în articolul de mai jos.


În momentul în care ai o idee de business și îți dorești ca aceasta să prindă din ce în ce mai mult contur, este necesar să îi creionezi o identitate. Așadar, primul pas este să îi oferi o identitate vizuală, cât mai pe placul publicului țintă.


În caz că nu știai, 60% dintre consumatori evită brand-urile care au logo-uri ciudate sau neatractive. De aceea crearea unei astfel de identități presupune într-o oarecare măsură să te inspiri din elementele vieții de zi cu zi, dar linia între inspirație și furtul drepturilor de autor este una fragilă. Ce ar trebui să iei în calcul în momentul în care creionezi logo-ul companiei? Iată răspunsul nostru:


Mai multe pe Start-up