Cum iau potențialii tăi clienți decizii de cumpărare când fac shopping online

Cum iau potențialii tăi clienți decizii de cumpărare când fac shopping online Cum iau potențialii tăi clienți decizii de cumpărare când fac shopping online

Optimized, agenție românească specializată în campanii PPC (Pay-Per-Click) pentru e-commerce, prezintă particularitățile prin care consumatorii ajung să ia decizii de achiziție și nu numai pe internet.


Deși decizia de cumpărare este un proces complex, există un interval între conștientizarea nevoii pentru un anumit produs și momentul achiziției propriu-zise.


Optimized precizează că între „nevoie” și „achiziție” este un proces amplu de-a lungul căruia consumatorii sunt într-o stare continuă de explorare și evaluare a opțiunilor. Analiza despre obiceiurile de consum online a fost realizată de Google pe baza datelor din Trends. În fiecare zi sunt realizate miliarde de căutări, iar 15% dintre acestea sunt noi.


O caracteristică importantă în procesul de achiziție este că oamenii folosesc diverși termeni adiționali pentru căutare, cum ar fi „cel mai ieftin telefon”, „cel mai performant laptop” sau „cea mai bună mașină electrică”. Acești termeni sunt cunoscuți în industrie drept „search modifiers”. În ultimii 15 ani a fost înregistrat un declin considerabil pentru „ieftin”, dar și o creștere accelerată pentru „bun” sau „performant”.


Mai multe Start-up