”E incredibil de greu să ieși în evidență din mulțime în ziua de azi. Ce am experimentat în ultimii 15 ani este o accelerare a schimbării cum nu a mai fost vreodată”, spune Alex Hunter, un expert în loializare și branding, fost șef al diviziei de Digital din cadrul Virgin Group.
Alex Hunter a fost prezent în cadrul finalei competiției PowerUp! by InnoEnergy de la Praga, care a avut loc la mijlocul acestei luni, și a oferit audienței câteva trucuri despre cum ar putea o companie să-și loializeze clienții investind puțini bani.
”Treaba unui marketer era cea mai ușoară înainte de a o strica internetul”, a mai spus Alex Hunter, precizând faptul că, în urmă cu 15 ani, oamenii de marketing nu trebuiau să se zbată prea mult pentru a-și promova produsele și serviciile, iar maketingul era ”o conversație unidirecțională”. ”Puneai un panou, făceai o reclamă și gata. Clientul nu avea cu cine să interacționeze”, adaugă Hunter.
În prezent, însă, balanța de putere între client și marketer s-a schimbat foarte mult. ”Nu poți să lansezi un produs sau un serviciu și să vezi cum lumea se îngrămădește să-l cumpere. Trebuie să creezi emoție ca lumea să fie loială unui produs sau unui brand”, precizează fostul manager pe Digital al Virgin Group.
Mai multe pe Start-up