Cum vrea Leo Burnett sa ajungă la publicul tânăr, imposibil de prins cu televizorul și reclamele tradiționale

Cum vrea Leo Burnett sa ajungă la publicul tânăr, imposibil de prins cu televizorul și reclamele tradiționale

Leo Burnett România a câștigat contul de Prepaid al Telekom și redefinește comunicarea pentru tineri prin Tadaaam Show, cu Mikey H și Pandalie.

Noua campanie pentru comunicarea prepaid a Telekom se adresează unui public majoritar foarte tânăr (12-24 ani), aproape imposibil de câștigat cu televizorul și reclamele tradiționale.

Agenţia s-a orientat, astfel, către comunicarea predominant online și, în particular, prin vlog, pentru care există o mare afinitate din partea targetului tânăr.

Leo Burnett România a pus în valoare acest nou mediu de comunicare pentru tinerii consumatori de content online “pe pâine”, la curent cu tot ceea ce este nou și care își pot schimba opțiunea pentru brand-ul preferat peste noapte.

În acest context etern sortit “refresh-ului” s-a născut Tadaaam Show, avându-i drept amfitrioni pe Pandalie și Mikey H, vloggerul nr. 1 în Romȃnia.

"Un target predominant foarte tânăr este cvasi-imposibil de prins cu televizorul. Nu cu GRP-ul poate fi vânat! Ci cu experiențe și conținut care merită împărtășit. Și vlogging-ul se pare că este “the new black”. Drept urmare, era pasul cel mai firesc ca Telekom să se îndrepte către acest teritoriu. VTV va înlocui MTV", spune Răzvan Căpănescu, Chief Creative Officer - Leo Burnett România.