In 2014, in Romania, numarul abonamentelor la cluburile sportive a crescut cu 12% fata de anul precedent. Pentru 2015, procentul estimat de crestere este de 10 - 13%, datorat, printre altele, si deschiderii unor noi cluburi de fitness in marile orase ale tarii sau extinderea celor existente in afara Bucurestiului.
"Se constata ca, din ce in ce mai multi anagajatori aleg sa ofere abonamente la sala angajatilor pentru a-i motiva si a-i fideliza. Un procent de peste 30% dintre abonamentele 7card sunt oferite ca bonus salarial angajatilor", spune Andrei Cretu, cofondator al 7card.
La nivelul pietei de fitness din Romania, bugetul mediu lunar pentru un abonament la o sala de sport este de 170 lei, prin comparatie cu abonamentul 7card, care este cu aproximativ 35% mai mic, ajungand si la 120 lei.
Din totalul abonamentelor facute, 58% sunt pentru femei. Peste 55% dintre abonati aleg intrarile la clasele de fitness si aerobic, 15% aleg activitati speciale precum dans, escalada, arte martiale sau antrenamente multifunctionale si 30% dintre abonatii 7card opteaza pentru salile cu piscina.
Dintre programele de aerobic speciale la care participa abonatii, cele mai cerute sunt: zumba, pilates, yoga si tae bo.
”Se poate constata in 2014 o cerere crescuta pentru cluburile sportive care ofera posibilitatea practicarii tenisului, squash-ului, escladei. Un mare accent se pune pe antrenamentele multifunctionale (ex. Crossfit)”, spune Iulian Circiumaru, cofondator 7card.
7card este un abonament lunar ce permite accesul la peste 140 de sali de sport din Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca si Brasov.
La finalul anului 2014, reteaua numara peste 6.000 de abonati activi, in crestere cu 150% fata de 2013, si un numar de 142 sali, in crestere cu 180% fata de 2013.
In 2014, 7card a facilitat accesul si la centre de sport din afara Bucurestiului, pentru anul in curs fiind vizate alte 4 orase importante din tara.
Cifra de afaceri a 7card este estimata la aproximativ un milion de euro in 2014, iar pentru 2015 se prognozeaza dublarea acesteia.
”Anul acesta intentionam sa depasim 10.000 abonati, peste 200 de de sali si sa incheiem parteneriate cu operatori din alte orase importante ale tarii”, spune Andrei Cretu.
Un card unic de acces la o gama variata de activitati sportive, 7card se adreseaza atat angajatilor, cat si companiilor. Abonatii 7card sunt angajati ai companiilor din domenii precum IT&C, pharma, retail, banci, FMCG, telefonie mobila, asigurari.
De ce merg romanii la sala: Topul celor mai apreciate activitati sportive
Sursa: DailyBusiness