GDF Suez Energy România anunţă schimbarea mărcii comerciale în Engie şi în România. Adoptarea noului brand ENGIE în România survine ca o etapă firească a procesului internaţional de rebranding al mărcii GDF Suez în Engie, anunţat de către grup în data de 24 aprilie 2015.
Schimbarea de marcă este realizată într-un context în care domeniul energiei este marcat de schimbări profunde, iar tranziţia energetică devine o prioritate la scară mondială ce presupune reducerea consumului energetic prin implementarea unor măsuri de eficienţă energetică, digitalizarea informaţiei şi dezvoltarea energiilor nepoluante.
În România, procesul de rebranding va avea două etape: în prima etapă, GDF Suez Energy România va adopta marca Engie pentru produsele şi serviciile comercializate.
Denumirea socială a companiei va ramâne însă neschimbată până la o dată care va fi anunţată ulterior.
În a doua etapă, procesul de rebranding va fi declinat pentru toate filialele deţinute de către GDF Suez Energy România, respectiv Distrigaz Sud Reţele, Distrigaz Confort, Brăila Winds şi Alizeu Eolian.
Campania de comunicare a rebranding-ului se va desfăşura în perioada 21 septembrie - 31 decembrie 2015 pe următoarele canale media: TV, outdoor, internet, radio şi presă scrisă.