Coca-Cola a intrat pe piaţa băuturilor alcoolice din Japonia cu o băutură cu aromă de lămâine, în încercarea de a-şi mări cota de piaţă cu un nou segment de business, potrivit BBC.
Într-o premieră pentru gigantul din Statele Unite, trei sortimente de băuturi alcoolice carbogazoase cu aromă de lămâie au început să fie comercializate astăzi în Japonia.
Produsul ţinteşte tinerii şi în special clienţii de sex feminin.
Descris de companie ca un produs „unic” în istoria de peste 125 de ani a companiei, alcoolul din cele trei băuturi variază între 3% şi 8%.
Potrivit tradiţiei companiei, reţeta băuturilor este ţinută secret, însă băuturile sunt gândite după modelul celor mai populare băuturi din ţară – Chu-Hi – care sunt de obicei un mix de alcool cu o gamă variată de fructe.
Chu-Hi este un produs care serveşte drept alternativă pentru bere, care s-a dovedit popular în special printre femei.
Mai multe pe BusinessMagazin