În urma unui studiu realizat recent s-a constatat că există o legătură între viteza de inovare și modul în care sunt gestionați angajații de către o companie.
Studiul arată că viteza de inovare a unei organizații reflectă modul în care aceasta își găsește talentele, cum desfășoară procesul de evaluare și felul în care angajații recomandă organizația către alte personale. De asemenea, se pare că inovarea este legată și de nivelul de colaborare dintre angajați.
IDC, compania care a realizat studiul, a împărțit organizațiile în patru categorii în funcție de gradul și tipul de inovare, inovarea operațională și cea de produs / serviciu, scrie Small Business Trends.
Rezultatele arată că organizațiile inovatoare au mai multe șanse de a avea un proces de feedback consecvent cu forța de muncă, în locul unei revizuiri anuale a performanței, în timp ce organizațiile cu o rată de inovare mai lentă recurg, adesea, la tactici de coaching și mentorat pentru a-și dezvolta angajații.
Mai multe pe Start-up