Investitie de peste 10 mil. euro in relansarea Mercur Center Craiova. Vezi cand va fi redeschis

Centrul Comercial  Mercur Craiova, aflat în această perioadă în plin proces de modernizare, și-a dezvăluit viitoarea identitate vizuală, noua sa denumire comercială fiind Mercur Center.

Totodată, a fost anunțată și perioada de redeschidere a centrului comercial, aceasta fiind estimată pentru luna aprilie 2016.

Noul centru comercial va avea o zonă de shopping, un cinema multiplex cu șase săli digitale, zonă de restaurante și cafenele, zonă de fast-food, locuri de joacă pentru copii, casino, supermarket și un centru de fitness și aerobic. Investiția depășește 10 milioane de euro. 

,,Suntem în plin proces de modernizare, având ca termen de finalizare a lucrărilor luna aprilie 2016. Va fi un mix comercial, cu zone de cumpărături și divertisment. La etajul III va fi o zonă de food-court și un loc de joacă pentru copii, în timp ce la etajul IV va fi un cinema multiplex. Acesta din urmă va avea o suprafață de 1.800 de metri pătrați, cu șase săli de cinema digitale, cu 580 de locuri. Va fi și un cazinou și un bar, iar la etajul V va exista o sală de fitness și aerobic. Costul lucrărilor va depăși 10 milioane de euro, sursele de finanțare fiind constituite dintr-un mix între credite bancare, obligațiuni emise și majorare de capital”, spune Dumitru Răduț, director general Mercur Center. 

Aproximativ 250 de persoane lucrează în această perioadă pe șantierul Mercur Center la reconfigurarea spațiilor, înlocuirea echipamentelor, modernizarea fațadelor și a teraselor pietonale. 

,,Avem în acest moment în șantier peste 200 de persoane, care lucrează într-un ritm susținut. Lucrările vizează demolări la interior, în timp ce la exterior, au început deja lucrările de reabilitare și modernizare. Termenul de finalizare a proiectului va fi respectat” - Rareș Iancău, Project Manager Vitalis Consulting. 

Din aprilie 2016, Mercur Center va oferi clienţilor săi noi branduri naţionale şi internaţionale de fashion, încălţăminte, cosmetice şi îngrijire, precum şi cea mai mare şi diversificată zonă de distracţie şi petrecere a timpului liber din Craiova. 

Astfel, la parter, etajul 1 si 2 vor fi găzduite branduri de fashion si accesorii, bijuterii, incaltaminte, articole sportive si servicii, in timp ce etajul trei va fi destinat zonei de foodcourt, care va reuni restaurante, cafenele, cofetarii, dar si spatii de joaca si divertisment pentru copii. Proiectul de modernizare prevede la etajul patru un cinematograf multiplex cu sase sali si o zona de divertisment care include si un casino. 

Activitatea de închiriere este realizată de Colliers International.

“Va exista un mix complet de chiriași, pe toate zonele: fashion, food, entertainment, astfel încât să fie acoperite toate așteptările viitorilor clienți. Mercur Center va avea primul cinematograf multiplex din Craiova, cu șase săli digitale, care vor completa partea de divertisment, din care mai fac parte spații de joacă pentru cei mici, un casino și o zonă de sport indoor. Gradul de ocupare depășește 50 la sută din suprafața închiriabilă, la această dată, în timp ce negocierile cu brandurile naționale și internationale depășesc 80 la sută din spațiile închiriabile”, spune Liana Dumitru, Associate Director Colliers International.  

Mercur Center are și o nouă imagine, simbolizată de un fluture viu colorat. Procesul de rebranding s-a desfășurat pe un interval de câteva luni, pe baza unor studii de piață efectuate pe eșantioane reprezentative pentru populația municipiului Craiova. 

,,Din cercetarea de piață efectuată, a rezultat printre altele, că semnificatia logo-ului utilizat în trecut de către Centrul Comercial Mercur nu era cunoscută. Stilizarea coifului Zeului Comerțului – Mercur, care apărea pe fațada complexului comercial a reprezentat pentru majoritatea craiovenilor o necunoscută, astfel că s-a luat decizia desprinderii complete de trecut și adaptarea identității vizuale la standardele internationale de pe piața de shopping si entertainment”, a declarant Florin Lobdă, manager Evobrand, agenția de comunicare pentru proiectul Mercur Center.