Amalia Ștefan a intrat în antreprenoriat acum doi ani, după o experiență în turism de peste 15 ani, atât în țară, cât și în străinătate. Fiind foarte pasionată de turism și hi-tech, a pus bazele softului Juvo Hospitality, care îi ajută pe hotelieri să-și gestioneze mai ușor afacerea.
Amalia Ștefan a început să lucreze la o mică agenție de turism încă din primul an de facultate, fiind studentă la Facultatea de Geografie.\
„A ajuns până unde este acum Piața Dorobanți, pe atunci era o agenție într-o vilă, a intrat și a fost acceptată. „A fost o șansă de a intra în sistem”, își amintește ea despre cum a început călătoria în industria hotelieră.
Apoi a avut un proiect destul de mare cu o agenție din afara țării, Invia, o multinațională cu sedii în Cehia, Turcia, Polonia, Ungaria, Rusia. După o perioadă destul de lungă, au deschis împreună biroul din Turcia și din România. „Pe atunci, ei erau online 100%, dar în România nu existau agenții online. Vorbim despre perioada de acum 12 ani când nu existau sisteme B2B și nu mai zic de B2C, iar să cumperi cu cardul de credit, în niciun caz nu era posibil. Am decis că nu este încă momentul pentru piața din România pentru un proiect ca Juvo, pentru că ar fi fost destul de greu în acel moment să reinventăm industria hotelieră”, afirmă Amalia.
Mai multe pe Start-up