Magazine online - ce cumpără românii de Paște

Magazine online - ce cumpără românii de Paște Magazine online - ce cumpără românii de Paște

Un studiu realizat de către Champaigns, agenție de performance marketing de pe piața locală, arată că în topul preferințelor din coșul de cumpărături al românilor se află pantofii cu sau fără toc, rochiile de zi, jachetele subțiri și pantofii sport.

Liderii cumpărăturilor online sunt femeile cu vârste cuprinse între 25 și 45 de ani, segmentul de vârsta 30-45 fiind cel care cheltuie cel mai mult.

Studiul mai arată că valoarea medie a unei sesiuni de cumpărături online în perioada sărbătorilor de Paște a fost în valoare de 300 de lei, iar timpul mediu petrecut pe platformele de e-Commerce a fost de 4 minute.

Cea mai mare creștere a fost sesizată în ceea ce privește comenzile plasate de pe telefonul mobil, mai precis 85% din totalul acestora. Creșterea se află în linie cu trendul global de expansiune a industriei de e-Commerce și cu gradul tot mai ridicat de accesibilitate la noile tehnologii al populației.

Mai multe pe Start-up.ro