Un magazin online de optică medicală, a lansat în România un serviciu prin care poți să probezi acasă ramele fără obligația de a le cumpăra.
Ecommerce-ul românesc este inventiv. Cea mai nouă idee este Home Try On-ul, un serviciu inspirat de timpul limitat pentru a face shopping în magazine și de nevoia de a proba ochelari fără nicio obligație de a cumpăra.
“E ca un test drive pentru ochelari. Am luat ce e mai bun din shopping-ul online si l-am combinat cu experiența dintr-un showroom.” spune Alexandru Alecu, fondatorul Videt.ro, optica medicală care a lansat acest serviciu. Despre cum va fi implementat și metoda prin care romanii se pot folosi gratuit de acest serviciu, în acest material.
Cum a apărut Home Try On-ul pentru ochelari?
Unul dintre motivele principale pentru care opțiunea de home try-on este necesară este faptul că ochelarii sunt unul din cel mai greu de cumparat produse online. Necesită o atenție specială la măsurători (lentile, brațe, punte nazală), la modul în care se adaptează la fizionomia purtătorului, iar clienții își doresc siguranța autenticității brandului, dar și alte detalii de estetică care împiedică o simplă achiziție.
Deși comparativ cu opticile din Mall-uri, online-ul vine pe zona de optică cu prețuri de până la 40% mai mici și reprezintă cea mai bună variantă de cost, o parte din cei care au nevoie de ochelari ezită în a finaliza achiziția pentru că nu pot testa ramele alese - așa că avantajul financiar nu mai este de ajuns.
Pornind de la această situație, Videt.ro vine cu prima inițiativă de Home Try on din Romania, prin care timp de cinci zile, fără obligația de a cumpăra, se pot proba ramele preferate chiar acasă, fără obligația de a le cumpăra.
Mai multe pe Start-up