Companiile ar trebui să înțeleagă nu doar cât de important este marketingul online, dar și care sunt canalele potrivite în funcție de profilul afacerii. Cum alegem aceste canale, am aflat de la Ovidiu Joița, fondatorul unei agențiii de marketing online și SEO.
După ce am aflat care sunt cele mai frecvente greșeli de marketing pe care le fac antreprenorii de la noi, dar și cum arată piața din România din ultimii 10 ani, Ovidiu Joița ne-a împărtășit câteva opinii cu privire la cele mai bune canale de promovare pentru afaceri, el având o experiență de 15 ani în acest domeniu. „Antreprenorii ar trebui să se ocupe de business-ul lor și să lase specialiștii să se ocupe de marketingul online”, recomandă el.
Ovidiu Joița, fondatorul agenției de marketing online și SEO iAgency, precum și unei școli de SEO în România. El spune că nu este simplu să alegem canalele potrivite pentru promovarea unui business în online. „Uneori, este nevoie de teste, mai ales când vorbim de campanii PPC (Pay per click, Google Ads, Facebook Ads) sau email marketing. Când vorbim, însă, de Google Organic (listarea naturală Google), orice business trebuie să fie prezent cât mai în față.”
Mai multe pe Startup