Concurenţa din ce în ce mai mare îi face pe retailerii tradiţionali să caute soluţii de păstrare a clienţilor, iar o metodă la care recurg este de a crea o relaţie foarte apropiată cu aceştia, scrie LA Times. Apar astfel servicii de shopping mobil, cum este cel pus la dispoziţie de Saks Fifth Avenue.
Clienţii oferă detalii cu privire la măsuri, culori preferate sau ocazia la care vor să poarte hainele, iar magazinul selectează ţinute şi accesorii pe care le trimite la domiciliul sau hotelul acestora, alături de un specialist care să-i ajute la alegere. Se mai poartă şi trimisul unor colecţii întregi acasă la vreo clientă care să poată alege împreună cu prietenele.
Alţi retaileri, printre care Nordstrom, Bloomingdale’s sau Neiman Marcus, invită creatori de modă sau celebrităţi să vină în vizită la magazinele lor şi să interacţioneze cu clienţii, oferindu-le suficientă atenţie cât să-i facă să se simtă bine trataţi.