Cand esti online, iti doresti sa ai cat mai mult trafic. Sa ai oameni care intra pe site si, incetul cu incetul, se transforma in clientii tai fideli. Ca tine, orice antreprenor, manager sau companie isi doreste sa ajunga la aceasta performanta. Insa cat de mult esti dispus sa investesti in optimizarea SEO?
Pentru ca procesul de optimizare SEO este unul complex, ce se desfasoara pe doua paliere, on page si off page, este foarte important ca acesta sa fie bine realizat chiar din faza de constructie a site-ului.
Pentru asta, specialistii iAgency, agentie interactiva cu peste 10 ani experienta, iti ofera un pont – optimizarea SEO se face chiar inainte de lansarea site-ului.
De ce? In primul rand, pentru ca este mult mai eficient asa. Si pentru ca din cauza competitiei, strategia de optimizare SEO trebuie schimbata permanent.
De aceea este mai bine sa incepi procesul inainte de lansarea website-ului. Iar daca te intrebi cum este posibil asta, tot specialistii iAgency iti raspund la intrebare cu cateva sfaturi:
1. Creaza o pagina cu “In curand” sau “In constructie” si optimizeaza elementele de baza – asta pentru ca motoarele de cautare ofera site-urilor mai vechi mai multa autoritate. Si pentru ca dureaza ceva timp pana vei ajunge pe locurile fruntase din Google, spre exemplu.
O pagina conceputa in aceasta maniera le ofera robotilor informatii despre continutul, cuvintele cheie si experienta utilizatorului pe site-ul tau.Tot aici este bine sa incluzi un “Call to action” puternic, care sa atraga. Ofera-le ceva la schimb: fie un video, un voucher, un ghid PDF sau orice i-ar putea incanta. Doar asa ii poti atrage de partea ta. Primul contact al unui utilizator cu site-ul este foarte important.
Nu ii insela asteptarile si ramai consecvent in actiuni chiar si dupa lansare.Daca vrei sa devii si mai vizibil, creaza link-uri catre retelele de socializare ale companiei tale si datele de contact. Creaza un kit media pentru jurnalisti si ofera-le informatii despre businessul tau si despre ce va fi site-ul. Aici poti include de la logo, la imagini, la prezentari biografice si misiunea companiei, pentru ca jurnalistii sa fie la curent cu schimbarile ce se petrec in compania ta. In plus, continutul proaspat si regulat pentru motoarele de cautare este parte integranta a strategiei de optimizare SEO.
2. Construieste-ti conturi de Social Media pentru si mai multa vizibilitate - este un pas absolut esential pentru optimizarea SEO sa creezi comunitati. Doar asa te vei asigura ca ai un public loial, familiarizat cu brandul tau. Comunica frecvent cu ei, ofera-le informatii de calitate pentru a le creste si mai mult increderea in tine. Dupa ce ai creat aceste conturi, conecteaza-le cu pagina “In curand” sau “In constructie” si asigura-te ca oamenii obtin informatii actualizate despre lansare, apasand un singur click.
3. Creaza-ti un blog si scrie in avans – continutul de calitate va atrage mult trafic, chiar si atunci cand blogul este foarte nou. Inainte de lansare, trebuie sa ai pregatite in avans cateva articole in format lung, mai mult de 2.000 de caractere, relevant pentru publicul tau tinta. Crearea unui blog este parte a strategiei de optimizare SEO care iti va permite sa faci anunturi prelansare, sa ai mereu continut proaspat si sa faci putina valva in online, care sa atraga link-uri de calitate.
4. Toate paginile trebuie sa treaca prin optimizarea SEO – pe cuvinte cheie relevante pentru afacerea ta si publicul tinta. Asigura-te ca fiecare pagina se focuseaza pe un aumit cuvant cheie si ca informatiile le sunt utile cititorilor. Nu uita sa folosesti cuvinte cheie, mai ales cuvinte cheie long-tail (site-ul tau nu va urca in pozitii fruntase pe termeni generali imediat), pe fiecare pagina si in meta taguri. Daca faci optimizare SEO de la inceput, motoarele de cautare vor indexa paginile in mod corespunzator si ai mari sanse sa ocupi pozitii fruntase in clasament.
5. Publica continut pe alte bloguri si site-uri pentru a construi linkuri catre domeniul tau – este o modalitate mai rapida de a genera trafic pe site-ul tau si lead-uri pentru lista de mailing. Mai mult, te ajuta sa iti construiesti si o reputatie credibila.
6. Inscrie-ti business-ul pe site-uri de nisa – care au legatura cu produsele/serviciile pe care le comercializezi. Asa vei construi link-uri cu autoritate catre pagina “In curand” sau “In constructie”, autoritate care va fi transferata si catre celalalte pagini dupa ce site-ul devine vizibil.
Conform iAgency, te poti folosi si de alte modalitati de a face optimizare SEO, precum advertoriale, materiale video pentru canalul tau de Youtube, comunicate de presa, newslettere.Pentru a obtine pozitii fruntase in Google este esential ca site-ul tau sa fie optimizat SEO inca de la lansare. Daca esti nou in acest domeniu, mai bine apeleaza la agentii interactive cu experienta si proiecte care vorbesc despre serviciile lor.