Integratorul de plati online PayU se asteapta ca peste 5 milioane de romani sa profite de Black Friday in acest an, adica aproape 1 din 2 romani care au acces la Internet.
„Ne asteptam ca, dintre acestia, aproape 50% sa plateasca online cumparaturile de Black Friday”, declara Daniel Nicolescu, country manager PayU Romania.
Atat capacitatea de procesare cat si infrastructura de securitate au fost ajustate pentru a acomoda volumul mare de comenzi. Nivelul investitiei pe care PayU l-a efectuat incepand cu luna septembrie 2013 pentru pregatirea ultimelor doua editii de Black Friday (2013 si 2014) se apropie de jumatate de milion de euro.
Cei mai importanti retaileri din Romania s-au pregatit in acest an cu reduceri care merg pana la 90% atat in segmentul electro-IT cat si in alte categorii de produse populare, cum ar fi moda, produse de infrumusetare, home-deco, carti si multe altele.
Black Friday este un eveniment de cumparaturi, dar si unul social. Mai mult, Black Friday este ziua in care industria eCommerce concureaza cu orice alta industrie din Romania ca venituri raportate din vanzari.
In acest an, cei mai mari retaileri online cu care PayU lucreaza estimeaza sa depaseasca vanzari de 300 de milioane de lei in ziua de Black Friday. Unii dintre ei insa vor avea reduceri in saptamana de dinainte sau de dupa 21 noiembrie, ceea ce face ca in total luna noiembrie sa depaseasca in vanzari oricare alta luna din intregul an.
PayU Romania furnizeaza servicii financiare integrate intr-o platforma de plati online, integrand 15 metode de plata pentru unii dintre cei mai mari retaileri: Altex, Arsis, Carrefour Online, Domo, elefant.ro, eMag, F64, Fashion Days, Flanco, ID Sarrieri, PC Garage sau Miniprix. Lider de piata din 2004, PayU Romania securizeaza platile online pentru mai mult de 3.000 de magazine partenere. Compania a procesat, din 2004, peste 14 milioane de tranzactii.
PayU se asteapta ca 1 din 2 romani cu acces la Internet sa faca shopping de Black Friday
Sursa: DailyBusiness