Directorul general al Volkswagen (VW), Martin Winterkorn, va prezenta spre sfarsitul acestui an un plan strategic care va include noi tinte de profit si vanzari, in conditiile in care grupul german ar putea vinde in2014 peste 10 milioane de vehicule, cu patru ani mai devreme decat anticipa anterior.
Actuala strategie a Volkswagen prevede ca grupul sa devina cel mai mare producator auto la nivel mondial in functie de vanzari pana in 2018, relateaza Automotive News.
"Acum este timpul pentru un nou pas. Ne vom concentra mai mult pe clienti si nevoile lor viitoare", a declarat Winterkorn.
Alte prioritati ale noului plan de afaceri, numit Future Tracks, sunt masinile conectate la Internet, constructia unor vehicule atractive pentru o populatie tot mai imbatranita, eficienta energetica si piata chineza, scrie presa de speciliatate, citata de Mediafax.
Volkswagen, cel mai mare producator auto european, a vandut anul trecut mai multe masini decat grupul american General Motors, urcand pe pozitia a doua pe piata mondiala.
Vanzarile au crescut anul trecut cu 5%, la 9,7 milioane de unitati, un nou record pentru Volkswagen. Grupul german, cu investitii planificate de 84,2 miliarde de euro pana in 2018 cu scopul de a depasi Toyota, a anuntat ca va lansa anul acesta si anul urmator 100 de noi modele, inclusiv pentru marcile Volkswagen, Porsche si Audi.
Plan devansat cu 4 ani: Cate masini ar putea vinde Volkswagen anul acesta
Sursa: DailyBusiness