Bibiana Stanciulov este directorul general al companiei Sonimpex Serv Com, care produce marca „Magiun de prune de Topoloveni“ din Argeş.
A intrat în mediul de afaceri în anul 1993, reţeta succesului, fiind, potrivit unui interviu acordat anterior Business Magazin, „oamenii de calitate, compoziţia magiunului şi banii pentru utilaje şi producţie”. În prezent, cea mai mare a timpului i-l ocupă dezvoltarea afacerii: „Trist dar foarte adevărat, NU mai este timp pentru nimic. Nerespectarea legislaţiei din România conduce la un dezastru în viaţa personală. Ce mi-ar plăcea? Lectură, turism, bucătăreală”, mărturiseşte cu sinceritate antreprenoarea, referindu‑se mai degrabă la activităţile pe care i-ar plăcea să le facă în timpul liber.
În ceea ce priveşte implicarea reprezentanţilor mediului de afaceri în societatea, Bibiana Stanciulov este la fel de tranşantă. „Care reprezentanţi?! Demagogie multă, interese de grup. Suntem cazul autentic care prin păstrarea independenţei politice şi financiare are de suferit în fiecare moment al existenţei. Este, cred, unic în istoria brandurilor europene, modul în care se încearcă «linşarea» noastră prin lipsa de atitudine faţă de furtul de imagine. Toponimul Topoloveni a fost protejat de noi prin Indicaţie Geografică Protejată, pentru procesarea legumelor, fructelor şi cerealelor. Acum, acest toponim este folosit, la limita penalului, de către un concurent neloial - foarte agresiv - sub privirea îngăduitoare şi nepăsătoare a autorităţilor.”
Citeste tot articlul pe BusinessMagazin