În ultimii ani, interesul românilor pentru cumpărături online a crescut semnificativ; românii apreciază cel mai mult facilitatea cumpărăturilor, precum și diversitatea produselor oferite. De asemenea, mai multe studii arată că majoritatea românilor preferă să cumpere produse fabricate în România și nu în străinătate, iar cei mai mulți dintre ei consideră că produsele alimentare românești sunt mai bune calitativ decât cele străine.
Dezvoltată de o companie de IT și implementată cu fonduri europene, platforma deprinromania.ro este primul marketplace online dedicat în exclusivitate afacerilor producătorilor români.
Ideea de business a plecat de la dorința de a sprijini micii producători, care nu au acces la piața de desfacere din mediul online și de a încuraja achiziția de produse românești, care contribuie la creșterea economiei naționale.
Dezvoltatorul este Radcom, firmă cu un capital românesc și funizor de servicii IT pe piața românească de peste 20 de ani.
Platforma deprinromania.ro concentrează până în prezent 33 de producători români ce dezvoltă produse 100% românești din domeniile: produse alimentare, cosmetice, îmbrăcăminte, accesorii, articole decorative. Noi producători se alătură platformei în fiecare lună, rata medie lunară fiind de aproximativ 5 producători și 300 de produse noi.
“Produsele acestor producători sunt în general axate pe microproducție unicat, sau din materie primă bio; primează așadar calitatea și originalitatea. Ne-am dorit mereu să contribuim la dezvoltarea economiei românești, de care indirect beneficiem cu toții, astfel s-a născut acest proiect. De aceea ne bucurăm că o parte semnificativa din banii pe care îi cheltuim se va întoarce în economia națională, la bugetul României.”, spune Melinda Păunescu, Development Director Radcom.
Proiectul își propune promovarea produselor interne, dezvoltarea producției interne, sprijinirea producătorilor români și orientarea consumatorilor către produse românești autentice.
Primul marketplace online pentru produse romanesti
Sursa: dailybusiness.ro