Profitul net al Facebook a avansat cu 58% in primul trimestru din 2013, la 217 milioane de dolari, semn ca publicitatea pe dispozitive mobile genereaza afaceri tot mai mari pentru cea mai mare retea de socializare.
In T1 2012, profitul net al Facebook a fost de 137 milioane de dolari.
Vanzarile Facebook in primul trimestru din acest an au crescut cu 38%, la 1,46 miliarde de dolari, depasind estimarile analistilor. Media estimarilor analistilor contactati anterior de Bloomberg indica venituri de 1,44 miliarde de dolari.
Platforma pentru publicitate pe smartphone-uri si tablete a devenit o prioritate a Facebook in ultimul an, dupa evolutia modesta a actiunilor companiei in vara anului trecut.
In primul trimestru al acestui an, platformele mobile au generat aproximativ 30% din veniturile din advertising ale Facebook, fata de 23% in perioada corespunzatoare a anului trecut.
Cheltuielile operationale ale companiei au urcat in acelasi interval cu 60%, la 1,09 miliarde de dolari, in urma cresterii numarului de angajati si investitiilor in computere si software, noteaza Mediafax.
Numarul utilizatorilor Facebook a crescut cu 23% in ultimele 12 luni, la 1,11 miliarde, dintre care 68%, sau 751 milioane, acceseaza serviciile retelei de pe dispozitive mobile, cu 54% mai multi decat la inceputul anului trecut.
Profitul Facebook a urcat cu 58% in primele trei luni ale anului
Sursa: Daily Business