Amber, unul dintre cele mai cunoscute studiouri independente de game development de la noi, a realizat în 2018 o cifră de afacere mai mare cu 38% comparativ cu anul anterior.
Astfel, potrivit cifrelor raportate de studioul românesc, Amber a realizat o cifră de afaceri de 29,7 milioane lei (7,55 milioane de dolari).
Creșterea business-ului din ultimii ani se datorează direcției strategice urmată de companie, odată cu venirea lui Mihai Pohonțu în poziția de CEO în 2017: deschiderea de birouri în Statele Unite și structurarea Amber într-o rețea de studiouri.
Acțiunile au avut la bază o orientare diferită a companiei pe termen lung, aceasta făcând trecerea de la o firmă de servicii la o agenție creativă de game development care are ca focus dezvoltarea de produse noi.
“Componenta creativă a proiectelor pe care le alegem să le dezvoltăm a fost unul dintre factorii cheie de creștere în 2018, direcție pe care vrem să o potențăm și în următorii ani. Partenerii mari cu care lucrăm și viitoarele colaborări cu nume puternice din industria de game development ne vor ajuta să creăm la Amber un mediu prielnic pentru oameni creativi și pentru dezvoltarea competențelor lor. Cu ajutorul lor, Amber dorește să devină un jucător redutabil pe piața internațională a dezvoltării de jocuri video”, a declarat Mihai Pohonțu, CEO Amber.
Mai multe pe Start-up