Clienţii magazinelor online din România vor să fie informaţi constant despre starea comenzii lor şi vor o estimare cât mai exactă a datei şi orei de livrare, inclusiv în cazul în care comanda întârzie sau componenţa ei se schimbă din cauza modificării stocurilor, conform unui sondaj realizat de Trusted.ro - platformă privată care le oferă certificări magazinelor online.
Sondajul „Opinii de încredere” a fost realizat de Trusted.ro în aproximativ trei ani şi s-au colectat peste 100.000 de păreri despre procesul de cumpărare online de la clienţii reali şi verificaţi ai magazinelor online certificate de platformă. Totodată, românii care cumpără online pun tot mai mare accent şi pe ambalaj, mulţi dintre aceştia fiind dispuşi să plătească pentru serviciul de ambalare personalizată. “Ar fi o experienţă mai plăcută livrarea la domiciliu dacă am primi cărţile în ambalaje frumoase, atent împachetate, iar cărţile şterse de praf. Ar arăta mai mult respect faţă de cititori şi cumpărători.”
Mai multe pe Zf.ro