Șapte pași care te ajută să îți promovezi start-up-ul

Șapte pași care te ajută să îți promovezi start-up-ul Șapte pași care te ajută să îți promovezi start-up-ul

Unul dintre lucrurile care mă îngrozește este un e-mail sau un telefon de la un antreprenor cu exclamația: „Cred că a venit momentul să ne facem și noi puțin PR!”. De parcă PR-ul este un buton pe care îl activezi și dezactivezi. De parcă redactarea unui comunicat de presă despre o poveste sau o non-poveste și expedierea ei către o listă de presă (actualizată sau nu) sau chiar preluarea lui de către una-două publicații înseamnă că au facut „PR”. Sau că îi ajută cu ceva. 


Articol semnat de Lavinia Pavel, fondator White PR, o agenție de relații publice orientată către afacerile mici și medii. Portofoliul agenției cuprinde peste 150 de conturi de clienți din diverse industrii: asigurări, construcții, sănătate, frumusețe, FMCG, legal, retail. Lavinia are peste 15 ani de experiență în consultanță de business pe zona de online și 12 ani de exeperiență în zona de comunicare corporate și de brand și a pus umărul la construcția a peste 50 de start-up-uri.


Cea mai importantă parte din munca unui om de PR, fie intern companiei, fie dintr-o agenție de profil, fie freelancer, este strategia de PR. În traducere liberă, acest concept presupune să te asiguri că modul în care este comunicat brandul tău va duce la atingerea obiectivelor de business. Înseamnă că PR-ul, de orice natură ar fi el, are ca scop comunicări în context și KPI specifici, indiferent dacă vorbim despre: articol pentru presă, postări în social media, activări cu influencers, evenimente, interviuri, etc.


7 pași simpli pe care orice start-up îi poate face pentru a se asigura că toate comunicările pe care le face au sens și sunt integrate într-un context care îl poate ajuta:


Mai multe pe Start-up