Optimized prezintă un ghid condensat care să îi ajute pe antreprenorii cu afaceri în e-commerce să își maximizeze performanța în următoarea jumătate din 2021. Explozia comerțului online din 2020 a dus și la lecții cruciale de care se poate ține cont în acest an și în următorii.
Anul 2020 s-a a fi dovedit un catalizator extraordinar pentru e-commerce și pentru businessurile care au putut fie să își dezvolte o componentă digitală, fie să își consolideze infrastructurile deja existente. Astfel, în 2021, Optimized remarcă o importanță deosebită pentru automatizarea customer service, optimizarea site-ului și a landing page experience, dar și a simplificării procesului și a condițiilor de comandă.
Agenția subliniază că antreprenorii din e-commerce trebuie să urmărească scăderea ratei de abandon a coșului și să analizeze mai atent competiția și piața de care aparține verticala de business. În acest context, nișele care au crescut în 2020 și își continuă ascensiunea și anul acesta sunt: IT, Food, Beauty, Mobilă și Design interior, Cultură și Fashion.
Pentru a doua jumătate din 2021, Optimized estimează că, în e-commerce, vor cunoaște o dezvoltare accelerată căutarea vocală, conținutul interactiv și mai bogat în informații, cu accent important pe simplificarea acestuia, dar și creșterea puterii de research a utilizatorului și a modalităților de informare despre produse și servicii. Agenția preconizează însă că, per total, va fi înregistrată o scădere a comerțului online overall, pe fondul măsurilor de relaxare adoptate de tot mai multe state, dar va fi înregistrată o creștere în HoReCa, Turism și în comerț tradițional, astfel că strategia de promovare trebuie gândită în funcție de aceste tendințe.
Mai multe pe Start-up