Noua revoluţie tehnologică a adus cuvântul ”inovaţie“ în vocabularul fiecărei companii, indiferent de dimensiunea acesteia. Cum se poate inova însă cu adevărat când procesele organizaţionale împământenite în marile companii au tendinţa de a pune frână noilor idei?
Dincolo de folosirea atât de intensă a termenului de inovaţie de majoritatea companiilor, aceasta a devenit o necesitate, indiferent de domeniul de activitate, iar cine nu ţine pasul şi nu investighează noi idei riscă să piardă teren.
DECIZIE:
NN a pornit anul acesta un proiect de inovaţie împreună cu This Is Not a Storm, un studio de inovaţie fondat în Londra, care creează şi implementează programe complexe de inovaţie pentru companii precum Enel, Avon sau Beiersdorf Global, cu scopul de a ajuta la identificarea unor noi oportunităţi de business şi la adaptarea mai rapidă şi mai eficientă la nevoile clienţilor.
CONSECINŢE:
Potrivit reprezentanţilor companiei, ca parte a proiectului, oamenii implicaţi trec atât printr-o schimbare de mentalitate, de la angajat la antreprenor în cadrul corporaţiei, şi printr-o schimbare a modului în care lucrează. This is Not a Storm asistă echipa NN (în implementarea inovaţiei - n.red.): transformă conceptul larg de inovaţie în procese concrete care permit companiei să ia decizii şi să le pună în aplicare mai rapid decât în mod tradiţional. Un prim proiect pilot lansat astfel pe piaţa locală este o asigurare pentru biciclişti.
Citeste tot articolul pe BusinessMagazin