Studiu: peste jumătate dintre consumatorii de fashion preferă să cumpere fizic

Studiu: peste jumătate dintre consumatorii de fashion preferă să cumpere fizic Studiu: peste jumătate dintre consumatorii de fashion preferă să cumpere fizic

Deși sunt o multitudine de magazine online de fashion și toți retailerii importanți de pe acest segment au magazine online, consumatorii încă preferă mediul fizic pentru cumpărăturile de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, conform datelor oferite de MKOR Consulting prin platforma de monitorizare lunară a comportamentelor de consum, Fashion Consumer Trends.Live.


În luna septembrie, majoritatea consumatorilor au cumpărat articole de fashion doar din mediul offline (57%), iar 48% dintre consumatori au preferat magazinele specializate din mall-uri.


Doar 2 din 10 consumatori (21%) au ales să cumpere exclusiv din mediul online, în special din magazine specializate de fashion (16%). Alți 22% dintre consumatori au făcut cumpărături de fashion atât din magazinele fizice, cât și din cele online (omnichannel).


Mai mute pe Start-up