Marile retele de fashion au continuat in acest an extinderea pe piata romaneasca, cele mai multe deschideri de magazine fiind bifate de retailerul suedez H&M si cel polonez de incaltaminte CCC, la polul opus, cu nicio deschidere, situandu-se spaniolii de la Inditex, care au marcile Zara si Bershka.
"Retailerii de fashion si-au mentinut si in acest an planurile de expansiune. Datorita nivelului minim de livrari, atentia lor s-a indreptat catre proiectele cu performanta dovedita. Ca destinatie pentru noi magazine, Bucurestiul ramane principala atractie, cele mai multe deschideri fiind inregistrate in Capitala", a declarat pentru Mediafax Mihaela Galatanu, research specialist al firmei de consultanta imobiliara JLL.
Astfel, potrivit datelor JLL, cele mai multe magazine in acest an au fost deschise de H&M, respectiv opt unitati, dintre care doua in Bucuresti, urmat de CCC cu sase deschideri (doua in Capitala), Ecco - cinci noi magazine de incaltaminte, Takko - patru unitati noi (una in Bucuresti), Timeout - trei deschideri (doua in Capitala), Mim - trei deschideri si LC Waikiki - trei magazine (doua in Bucuresti).
Totodata, retailerii C&A, New Yorker, Lee Cooper si Koton au deschis cate doua magazine noi, iar Reserved o unitate.
Marele absent in acest an de pe piata de retail a fost grupul Inditex, prezent cu brandurile Zara, Zara Home, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Oysho si Massimo Dutti, care nu a deschis niciun magazin. Grupul spaniol detine in total 98 de magazine in Romania.
Topul retailerilor de haine cu cele mai multe magazine deschise in 2014
Sursa: DailyBusiness