Teilor a devenit în câţiva ani unul dintre brandurile locale cele mai cunoscute, un business construit în jurul pasiunii pentru pietre preţioase, în care detaliile fac diferenţa.
Afacerea pornită de Florin Enache în 1998 cu un magazin pe strada Teilor din Piteşti a crescut între timp la 27 de magazine, dar dincolo de prezenţa fizică, un rol esenţial în dezvoltarea businessului l-a avut prezenţa online a brandului şi posibilitatea de a folosi internetul în gestionarea unor zone ale afacerii.
”Astăzi, întreaga lume este conectată, iar online avem oportunitatea să promovăm imaginea unui brand puternic, de încredere prin prezentarea detaliată a produselor, serviciilor şi locaţiilor noastre. Mediul online ne oferă oportunităţi pe care, ca brand, nu le putem obţine, indiferent de cât de bine poziţionată ar fi oricare dintre locaţiile noastre. Ne bucurăm de o viteză foarte bună a internetului, lucru care ne ajută atât în gestionarea tuturor operaţiunilor ce ţin de administrarea stocurilor, cât şi în prezentarea detaliată a produselor şi menţinerea unei legături strânse cu toţi cei care aleg să ne viziteze atât online, cât şi offline”, povesteşte Horaţiu Vasilescu, director executiv al lanţului de bijuterii. Soluţia aleasă de reţeaua Teilor pentru a acoperi toate aceste nevoi este varianta de internet fix cu fibră optică oferit de Vodafone România, care asigură până la 1Gbps viteză, în bandă simetrică, atât download, cât şi upload. Dincolo de zona administrativă, prezenţa online a brandului îi asigură reţelei de bijuterii vizibilitate, facilitarea interacţiunii cu clienţii, posibilitatea de a oferi informaţii detaliate legate de produse şi servicii, dar şi atingerea obiectivelor de vânzare.
În acelaşi timp, serviciul oferit de Vodafone România ajută compania să îşi eficientizeze operaţional echipa şi să automatizeze anumite procese uzuale, ceea ce înseamnă mai mult timp pentru relaţionarea cu clienţii. ”În businessul nostru totul este interconectat şi updatat constant. Investim mult atât în promovare, cât şi în calitatea interacţiunii şi a comunicării umane între consilierul de vânzări şi client. Din acest motiv, am ales ca multe dintre procesele uzuale care se desfăşoară în cadrul locaţiilor Teilor să fie automatizate şi să beneficieze de o conexiune rapidă, astfel încât timpul şi atenţia noastră să se îndrepte strict către dorinţele clienţilor noştri”, spune Horaţiu Vasilescu.
Citeste mai multe pe BusinessMagazin.ro