Dezvoltarea rapidă a tehnologiei face ca marketingul online să fie într-o continuă schimbare, iar orice business ar trebui nu doar să țină pasul cu schimbarea, ci chiar să încerce să o anticipeze, pentru a putea să își mențină un avantaj competitiv atunci când ce era stabilit ieri, mâine nu mai este valabil.
Un mod eficient de a face acest lucru este atenția constantă asupra trendurilor de evoluție a marketingului digital, aflat în continuă schimbare. Concepte care până de curând păreau SF, acum sunt o realitate prezentă în viața cotidiană a clienților și reprezintă o necesitate imperativă pentru brandurile care vor să le atragă atenția și loialitatea în 2021. Dar ce poți face concret, pe baza acestor trenduri, pentru ca business-ul tău să țină ritmul?
„Conform unui studiu la nivel mondial, bugetele de marketing în sectorul eCommerce au crescut cu 24% în Q4 2020, fiind aproape duble față de Q1. Ne așteptăm la aceeași creștere accelerată a comerțului online și în anul 2021, iar abordarea unei strategii omnichannel a brandurilor și folosirea machine learning în campaniile de performance markerting este ceea ce va susține această creștere” spune Robert Dumitru, Head of Digital MTH Digital.
Mai multe pe Start-up