Aproape jumătate dintre cei care folosesc Facebook, Instagram, Twitter și toate celelalte platforme de social media spun că ar putea să renunțe la acestea cu destul de multă dificultate.
Peisajul social media la începutul anului 2018 este definit de o combinație între tendințe de lungă durată și preferințe noi, potrivit unui studiu realizat PWC în rândul adulților americani.
Rezultatele indică, de asemenea, o atitudine contradictorie cu privire la social media. Astfel, 74% dintre utilizatorii de Facebook spun că vizitează site-ul sau aplicația cel puțin o dată pe zi. Același răspuns l-au dat și majoritatea utilizatorilor de Snapchat (63%) și Instagram (60%).
Pe de altă parte, doar 14% dintre cei chestionați afirmă că le-ar fi „foarte greu” să renunțe la utilizarea platformelor de social media, în timp ce 40% recunosc că această alegere ar fi o problemă pentru ei. Este o cifră alarmantă dacă ar fi să o comparăm cu proporția de 28% a utilizatorilor care au dat același răspuns la studiul din 2014.
Pe de altă parte, ponderea utilizatorilor care spun că ar putea renunța cu greu la aceste platforme a crescut cu 12% față de rezultatele studiului din 2014. În același timp, mai multe de jumătate dintre utilizatori (59%) spun că „nu ar fi greu” să nu mai folosească rețelele sociale, inclusiv cei 29% care spun că „nu ar fi greu deloc” să renunțe la platformele de social media.
Mai multe pe Start-up.ro