Un business nou de cadouri țintește 500.000 de euro în 2016

Cadolines este un business nou pe piața de cadouri din București, care şi-a făcut apariţia în partea a doua a acestui an. Acest demers antreprenorial a necesitat o investiţie iniţială de 80.000 euro, în crearea conceptului şi amenajarea primelor două magazine, asigurarea fondului iniţial de marfă, marketing şi comunicare.

Cele două magazine sunt situate în Galeria Mario Plaza și Băneasa Shopping City, iar coordonarea acestora este asigurată de către un manager cu peste 15 ani de experienţă în retail-ul cadourilor de lux.

Odată cu apariția Cadolines, clienții români au posibilitatea de a cumpăra şi dărui obiecte realizate de branduri de prestigiu din întreaga lume.

Primele două branduri selectate de Cadolines pentru publicul din România sunt Royal Selangor şi Comyns: acestea au o tradiție de 130 de ani în realizarea artizanală a cadourilor de lux și sunt prezențe consacrate pe piețe din Asia, SUA, Australia și Emiratele Arabe Unite.

În Europa, aceste branduri sunt prezente în UK, prin magazine proprii şi în lanţuri de prestigiu precum Selfridges & Co şi John Lewis.

”Ideea acestui business a apărut în urmă cu peste 1 an, pornind de la identificarea unei nevoi a pieţei – aceea de putea dărui mereu obiecte originale, cu ajutorul cărora să suprindem și să bucurăm persoane dragi, dar și parteneri de business, în momente speciale din viaţa lor. Oamenii se simt apreciaţi atunci când primesc daruri unice, reprezentative pentru stilul și filosofia lor de viață”, afirmă Cristina Constantin – acționar Cadolines.  

În prezent, în magazinele Cadolines este disponibilă o ofertă de circa 220 de produse, din categorii variate, care pot fi achiziționate și dăruite la ocazii aniversare, promovări, decorarea casei, petreceri de nuntă sau botez, pentru copii, femei, bărbați sau pentru ocazii corporate. Bugetul mediu pe care un client îl cheltuie în magazin este de aproximativ 500 lei.

Actionarii se așteaptă ca în maxim 1 an investiția să fie amortizată și în același timp să se extindă cu un număr de 2 magazine în București, dar și în alte orașe din țară.

Pentru anul 2016 acționarii vizează o cifră de afaceri de 500.000 de euro.  

”40% dintre produsele noastre merg către clienți corporate. Feedbackul este foarte bun, avem confirmarea clienților noștri. Mai mult de atât, peste o treime dintre clientii existenți se întorc pentru noi achiziții”, afirmă Cristina Constantin.

Unicitatea produselor Royal Selangor, aduse de Cadolines în România, constă în faptul că sunt realizate și finisate manual din staniu - al patrulea metal nobil după platină, aur și argint. Staniul se distinge prin maleabilitate și temperatură joasă de topire, ceea ce îl face materialul preferat al artizanilor și designerilor de produs.

Produsele Comyns sunt realizate din porțelan fin, acoperit și finisat manual cu straturi succesive și generoase de argint. Royal Selangor este recunoscut în lume si pentru designul personalizat al obiectelor sale.

Compania lider de lux LVMH a mandatat Royal Selangor pentru a produce accesorii pentru branduri de șampanie precum: Veuve Clicquot Ponsardin, Dom Perignon şi Krug.

În sport, Royal Selangor a creat trofee spectaculoase pentru competițiile de Formula 1 din Malaezia, Singapore și China, Shanghai ATP 1000 Masters și Turneul de Golf al Malaeziei Sime Darby LPGA.