Un nou brand de decorațiuni interioare în București Mall

Un nou magazin inaugurat în București Mall, English Home, pune la dispoziția clienților centrului comercial o varietate de accesorii, decorațiuni și textile care îmbină bunul gust cu noile tendințe in domeniu, sub un concept romantic inedit.

Noul magazin este situat la parterul București Mall și are o suprafață de 192 mp. În prima săptămână, până pe 9 octombrie, cu prilejul deschiderii, clienții se pot bucura de o reducere substanțială de 50% la toate produsele din magazin.

Brandul English Home se inspiră din conceptul britanic de decorare a interioarelor, oferind o varietate de produse, de la textile până la decorațiuni pentru întreaga casă.

La ora actuală, retailerul are 240 de magazine în Turcia și alte 50 în țări precum Ucraina, Bulgaria, Polonia, Grecia, Georgia și România.

Deschiderea magazinului English Home face parte din strategia de dezvoltare și modernizare a București Mall, primul centru comercial modern din România. În luna septembrie, București Mall a împlinit 16 ani de la inaugurare.

Grupul Anchor este prezent în România din 1997, fiind unul dintre cei mai puternici jucători de pe piață prin portofoliul său de proiecte de retail, rezidențiale și clădiri de birouri. Anchor Grup a construit în România București Mall, primul centru comercial modern la nivel local. De asemenea, grupul deține Plaza România, una dintre cele mai populare destinații pentru cumpărături din București, Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasă A integrată cu un centru comercial, și InCity Residences, ansamblu rezidențial situat în centrul Capitalei. Valoarea totală a investițiilor efectuate până în prezent se ridică la peste 350 milioane euro.