Reprezentanţii ANAT au declarat în repetate rânduri că Guvernul trebuie să pună la punct o strategie de incoming şi să aloce mai mulţi bani pentru promovare.
Potrivit lor, numărul de turişti străini care vin în România este foarte mic, faţă de alte ţări vecine, cum este Bulgaria. Iar potenţialul este uriaş. Practic, România ar putea să atragă turişti chiar şi în oraşe care nu sunt recunoscute ca fiind ”tradiţional turistice”.
Oraşul Craiova, de exemplu, se află pe locul 5 pe o listă realizată de site-ul britanic The Telegraph, fiind recomandat englezilor ca ”destinaţie inedită”.
New Orleans, Louisiana (Statele Unite) se află pe primul loc, fiind caracterizat ca unul dintre cele mai pline de personalitate oraşe americane.
Locul doi este ocupat de oraşul Pula (Croaţia), un loc încărcat de istorie, urmat de Girona (Spania), un de fel de ”Barcelona în miniatură”.
Pe locul patru, în lista celor de la The Telegraph, se află Fort Lauderdale, Florida (Statle Unite), cunocut şi ca „Veneţia Americii“.
Iar oraşul românesc universitar Craiova ocupă locul cinci. Site-ul britanic aminteşte şi Constantin Brâncuşi, care a studiat la Şcoala de Arte şi Meserii în Craiova. Întemeiat pe rămăşiţele oraşului dac Pelendava, Craiova are o tradiţie academică puternică, precum şi figuri istorice importante care s-au născut în oraş.
Citește știrea completa pe www.capital.ro